BURGA efektas: beveik 50 milijonų eurų vertės imperijos kūrimas su įžymybių palaikymu 

Autorius
Pranešimas žiniasklaidai
Nuotrauka
Pranešimo siuntėjų nuotr.
CLASSIC IAB | straipsnio pradžioje 970x250
Reklama

Savamokslis grafikos dizaineris Gytis Gelžinis ir inžinierius bei technologijų entuziastas Linas Motiejauskas – du mokyklos laikų draugai iš Skuodo, 2016 metais įkūrę tech aksesuarų industriją revoliucionavusį prekės ženklą BURGA. Tuometinis startuolis greitai išaugo į 50 mln. dolerių (apie 50 mln. eurų) vertės verslą, kuriuo siekiama kasdienius daiktus paversti madingomis stiliaus detalėmis. 

Verslo pradžia

BURGOS idėja buvo paremta suvokimu, jog mados industrija perkrauta ir kurti dar vieną tipinį drabužių ar aksesuarų prekės ženklą – netikslinga. Šis suvokimas tapo atspirties tašku, po kurio draugai turėdami tik viziją bei iš paskutinių santaupų surinktas investicijas, pradėjo savo kelionę svajonės išpildymo link.

Verslo pradžia tapo unikalaus dizaino, tuometines mados tendencijas atitinkančių telefonų dėklų pardavinėjimas „Amazon“ platformoje. Ši veikla buvo sėkminga ir tapo pagrindu dabartiniam prekės ženklui, vadinamam BURGA. 

BURGA produkcija – netradicinė

Drąsiai nukrypdama nuo vyraujančių normų, BURGA tapo netradicinės mados pradininkais bei tech aksesuarų ir stiliaus pasaulio suderinamumo pavyzdžiu. Prekės ženklo pagrindinis tikslas – kasdienius, dažnu atveju kitų mados prekių ženklų net nesvarstomus daiktus paversti stiliaus aksesuarais ir tokiu būdu pakeisti įprastai susiformavusį požiūrį, jog mada apsiriboja tik drabužiais. 

Per visą įmonės gyvavimo laikotarpį gaminių asortimentas nuolat plėtėsi. Iš pradžių buvo siūlomi tik telefonų dėklai, tačiau šiuo metu BURGA siūlo rinktis iš plataus asortimento: gertuvių, nešiojamų kompiuterių dėklų, užrašinių bei dar daug kitų stilingų aksesuarų. 

2023 metais BURGA dar kartą metė iššūkį industrijos normoms, drąsiai įžengdama ir į akinių sektorių. Akinių kolekcija, siejanti praktiškumą, pažangiausius Niujorke vyraujančio dizaino aspektus bei neprilygstamą italų amatininkų meistriškumą, dar kartą įrodo, jog BURGA – pažangus prekės ženklas, galintis iš naujo apibrėžti skirtingus stiliaus aspektus.

BURGA prekės ženklas pasižymi unikaliais dizainais, kuriems įkvėpimo semiamasi iš mados namų kolekcijų pristatymų, socialinių tinklų ar filmų. Įmonėje dirbanti kūrybininkų komanda numato potencialias mados naujovių kryptis, nuolat stebėdami mados pasaulio naujienas ir dizaino tendencijų prognozes. Tai leidžia BURGAI pasiūlyti vis unikalesnių dizainų savo klientams bei užtikrinti, jog šio prekės ženklo produkcija sukels auditorijos susidomėjimą, atitiks jos lūkesčius bei leis paversti paprastus, kasdienio naudojimo daiktus stilingais mados aksesuarais. 

Reklama

BURGA renkasi ir įžymybės

BURGA sulaukė ir stiliaus entuziastų bei garsenybių dėmesio. Prekės ženklo aksesuarus nešiojo aktorės Lucy Hale ir Elizabeth Gillies, aktorė ir influencerė Alexis Ren. Taip pat su BURGA dėklais buvo pastebėta ir viena populiariausių popmuzikos atlikėjų Taylor Swift, neseniai prie lietuvišką prekės ženklą dėvinčių žvaigždžių rato prisijungė supermodeliai Cara Delevingne ir Toni Garrn.

BURGA dėklai sutinkami ir Netflix serialuose „Niekada to nedariau“ (angl. Never Have I Ever) bei „Ašerio namų griūtis“ (angl. The Fall of the House of Usher), taip pat žinomas aktorius ir komikas Pete Davidson nešiojo BURGA dėklą filme „Kūnai, kūnai, kūnai“ (angl. Bodies Bodies Bodies).

Ateities planai ir vizija

Sparčiai auganti kompanija baigė naujos 7225 kvadratinių metrų ploto centrinės būstinės dizaino projektą. Pastatą numatyta statyti Kauno laisvojoje ekonominėje zonoje, o į jį persikelti 2025 metų pabaigoje. Persikėlus į naujas patalpas planuojamas ir darbo vietų skaičiaus didinimas. Visa tai leis padidinti gamybos pajėgumą iki 40 tūkst. produkcijos vienetų per parą.

Kompanijai sparčiai augant bei norint užtikrinti darbo efektyvumą šio strateginio žingsnio imtis buvo būtina. Naujose patalpose numatytos gamybos technologijos atvers naujas produkcijos galimybes, leis plėsti BURGA gaminių asortimentą, transformuoti vis daugiau kasdienių daiktų į stilingus aksesuarus bei toliau siekti nepriekaištingos kokybės.

Įmonė taip pat pradėjo strateginę pasaulinę plėtrą. Šiuo metu 14-oje šalių veikia lokalizuotos svetainės, pritaikytos prie užsienio pirkėjų lūkesčių bei poreikių. Ateityje planuojama įdiegti dar daugiau lokalizuotų svetainių ir tokiu būdu plėsti veiklos ribas. Taip pat vienas iš BURGA siekių – užkariauti Azijos regiono rinkas, tokias kaip Japonija ir Taivanas. 

BURGA įkūrėjai tikisi, kad šio verslo pavyzdys įkvėps pradedančius verslininkus, skatins daugiau žmonių pradėti D2C (angl. Direct to Customer) prekės ženklus bei, žinoma, toliau garsins Lietuvos vardą visame pasaulyje. Šis prekės ženklas Gyčiui ir Linui simbolizuoja revoliuciją mados pasaulyje, tad yra viliamasi, kad Lietuva ateityje bus žinoma kaip inovatyvius produktus kuriančių prekių ženklų sostinė, kaip šiuo metu Šveicarija žinoma dėl prabangių laikrodžių gamybos, o Vokietija siejama su automobilių pramone.