Vilniuje pristatyta Europos ir pasaulio breiko čempionės Dominikos Banevič-B-girl Nickos įkvėpta drabužių kolekcija „Be Your Own Hero“ (liet. „Būk sau herojus“).
Balandžio 8-11 dienomis Rygoje praūžė tarptautinė, jau 38-oji Rygos mados savaitė.
Užaugus naujai kartai, kuri rinkai diktuoja savo gyvenimo filosofiją ir žaidimo taisykles, ne tik paklausa, bet ir pasiūla tvariai madai nuolat didėja. Ir nenuostabu, nes įvairių apklausų duomenimis, net du trečdaliai pirkėjų visame pasaulyje už tvarias prekes yra pasiruošę mokėti daugiau, nes ieško prekių ženklų, kurie atitiktų jų vertybes.
Balandžio 25 d. dizainerė Karina Panina pristatė savo naujausią kolekciją „Ne savo batuose“, kuri kaip visuomet pasižymėjo neeiline idėja bei išskirtinėmis drabužių formomis, įkvėptomis LEGO kaladėlių.
Dizainerės Rūtos Mackevičiūtės, kuriančios mados prekės ženklui ,,Coocoomos”, nauja 2024 metų pavasario ir vasaros kolekcija, parengta ,,Old Money” estetika traukia akį subtiliu ir rafinuotu įvaizdžiu.
Prancūzų mados prekės ženklas „Dior“ pristatė 2024-ųjų šaltajam sezonui skirtą kolekciją.
Lietuvių prekės ženklas LIÁLIÁ pristatė suknelių kolekciją. Naujoji kolekcija pavadinimu „Laukinė rožė“ subtiliai įkūnija išskirtinį moterų grožį bei stiprybę.
Favorite1Lietuvoje įkurtas architektūriniu ir vintažiniu požiūriu į dizainą pasižymintis mados prekių ženklas, kurio kūrėja Indrė Dorofėjūtė, turinti daugiau nei 15...
Kartais įdomiausios kūrybinės partnerystės prasideda dar vaikystės kieme.
Balandžio pradžioje Latvijoje praūžė Rygos mados savaitė, kurios metu pristatytos naujausios kasdieninių ir puošnių drabužių bei vestuvinių suknelių tendencijos.
Madingiausiose šalies drabužių parduotuvėse šiltojo sezono kolekcijos jau puošia vitrinas. Nepasiklysti mados tendencijose padeda nuolatinis domėjimasis, kas šį sezoną vyrauja stilingiausiųjų spintose.
Favorite0Dainininkė Dua Lipa sulaukė ypatingo leidinio „Time“ įvertinimo – ji pateko į įtakingiausių pasaulio žmonių šimtuką. Iškilmingame „Time100“ renginyje ji vilkėjo...