Neseniai „La Boheme“ restorane surengtas išskirtinis „Creed“ namų kvepalų „Queen of Silk“ pristatymas, kurio metu netrūko pramogų.
Didžiausia Lietuvoje tarptautinė estetinės ir lazerinės medicinos klinika „Era Esthetic Avenue“ pakvietė į bendrystės ir meilės sau vakarą.
„YSL Beauty“ – prekės ženklas, kuris yra laisvės ir ribų peržengimo sinonimas, – pristato naują ir gyvybingą prekės ženklo patirties podiumą „YSL Beauty Light Club“.
„Jan Marini Skin Research“ pirmieji sukūrė ir SPF kremą su antioksidacine apsauga.
Vilniaus centre, didžiausiame „KristiAna“ salone, surengtas įspūdingas VIP vakaras, kurio metu pristatytos svečių laukiamiausios pavasario naujienos.
Pasaulyje gerai žinomas plaukų priežiūros prekės ženklas „Tangle Teezer“ džiugiai pristato savo itin spalvingą plaukų šepečių kolekciją ir Lietuvos vartotojams.
Nors esame linkę nuvertinti nakties vaidmenį kasdienėje odos priežiūroje, naktis – tai laikas, kai mūsų oda atgauna spindesį ir gyvybingumą.
Prekės ženklas išleido riboto tiražo kvapą „Allure Homme Sport Superleggera“, skirtą vyrams.
Išskirtinis, pirmą kartą Europoje vykstantis renginys sulaukė net 24 šalių atstovų susidomėjimo, tarp kurių – ir Lietuvos plaukų sveikatos ir grožio meistrė Meda Poškienė, Latvijos plaukų stilistė Sabina Belova bei kiti Baltijos šalių meistrai.
Kviestinei publikai čia pristatyti brangakmenių įkvėpti aukštosios parfumerijos aromatai, apie kurių išskirtinumą svečiams papasakojo iš užsienio atvykę patys šių kvepalų kūrėjai.
Lady Gaga jau pasižymėjo kaip muzikos, mados ar kino ribas tolyn stumianti žvaigždė, o dabar ji pasirengusi sudrebinti ir makiažo pasaulį.
Pagal „La Prairie“ filosofiją, ilgaamžiškumas – tai gebėjimas kuo ilgiau išlaikyti sveiką odą, gyvybingas ląsteles.