Pamažu artėjančią meilės dieną pasitikite grožio naujienomis. Tobulo švytėjimo odai suteikiantis makiažo pagrindas ir šviesą atspindinti priemonė, ilgai išliekantys satino efekto lūpų dažai ir naujos klasikinių aromatų interpretacijos - rinktis išties yra iš ko.
Kovo pradžioje Europos tendencijų sostinėje, Paryžiuje, ūžiant mados savaitei, skambiai nuaidėjo ir „L’Oreal Paris“ grožio naujienų aidas.
Socialiniame tinkle „Instagram“ moteris neseniai pasidalijo nuotraukų serija.
Margot Robbie taps naujos reklaminės „Chanel“ kampanijos, skirtos kultiniams kvepalams „N°5“ veidu.
Prekės ženklas išleido riboto tiražo kvapą „Allure Homme Sport Superleggera“, skirtą vyrams.
Paryžiaus mados savaitės metu legendinį amžinos meilės ir nesenstančio grožio miestą nuspalvino ne tik mados tendencijos. Kone ryškiausiai čia švietė didžiausios grožio pasaulio lyderių naujienos, atsiradusios ne kur kitur, o pažangiausiose laboratorijose, ir naudojamos moterų kiekviename pasaulio kampelyje. Visą šį gėrį išskirtinai žurnalui „ELLE Lithuania“ pristatė „L’Oreal Paris“.
„Jan Marini Skin Research“ pirmieji sukūrė ir SPF kremą su antioksidacine apsauga.
Kviestinei publikai čia pristatyti brangakmenių įkvėpti aukštosios parfumerijos aromatai, apie kurių išskirtinumą svečiams papasakojo iš užsienio atvykę patys šių kvepalų kūrėjai.
Vilniaus centre, didžiausiame „KristiAna“ salone, surengtas įspūdingas VIP vakaras, kurio metu pristatytos svečių laukiamiausios pavasario naujienos.
„YSL Beauty“ – prekės ženklas, kuris yra laisvės ir ribų peržengimo sinonimas, – pristato naują ir gyvybingą prekės ženklo patirties podiumą „YSL Beauty Light Club“.
„ELLE Lithuania“ pirmą kartą organizuoja išskirtinį konkursą - „ELLE Lithuania“ 2024 metų „Beauty Awards“ (liet. grožio apdovanojimus).
Egzosomos – didžiulio dėmesio sulaukusi inovacija, atvėrusi neregėtas galimybes tiek medicinoje, tiek kosmetologijoje.