Pavasarį tvarios mados dizainerė Reda Paula siūlo pasitikti meile ir aistra pulsuojančia nuotaika.
Karališka estetika, išskirtiniais audiniais ir laikui nepavaldžiu požiūriu garsėjantis nuotakų prekės ženklas „Ria Tener“ pristato naują kapsulę „Lovent“.
Ukrainos mados savaitės metu prekės ženklas „GASANOVA“ pristatė naują kolekciją.
Artėjant Valentino dienai, prancūzų mados ženklas „Maje“ pristato specialią meilės temai skirtą kapsulinę kolekciją. Klasikinis meilės dienos simbolis – širdelė – tapo pagrindiniu romantiškos ir šiuolaikiškos kolekcijos motyvu.
Žaisdamas su įvairiais siluetais, „WONÀ“ sukūrė 20 akį traukiančių suknelių su nuimamomis detalėmis.
Ukrainos prekės ženklas „GASANOVA“ pristato naują kolekciją, kuri įkūnija kūrybiškumą ir grožį kaip pasipriešinimo karui simbolį.
„WONÀ by WONÀ CONCEPT“ pristato „WONÀ Concept“ liniją.
Prasidedant vasaros švenčių sezonui, UNDRESS pristatė ryškią, žaismingą ir be galo moterišką proginių ir kokteilinių suknelių kolekciją
Ukrainiečių prekės ženklas LONDI pristatė svajingą kampaniją, skirtą naujai 2024 m. pavasario-vasaros kapsulei pristatyti.
Ukrainietiškas vestuvinių suknelių prekės ženklas „Ricca Sposa“ pristato savo naująją kolekciją.
„BOSS x Aston Martin“ 2025 m. pavasario-vasaros kolekcija buvo užfiksuota reklaminėje kampanijoje.
Britų dizainerė Victoria Beckham kartu su ispanų prekės ženklu „Mango“ pristato kapsulinę kolekciją. Kolekcijos pristatymui pasirinktas puikus metas – šiemet prekės ženklas mini 40-metį.